loading...
مرجع بازی جنگ قبایل
Alireza بازدید : 89413 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (102)

آموزش تصویری بازگرداندن اکانت در بازی Clash Of Clans

 

همانطور که می دانیم بازی جذاب و زیبای Clash of clans در میان علاقه مندان به بازی های آنلاین جایگاهی ویژه دارد و این بازی توسط شرکت سوپرسل ساخته شده و پشتیبانی می شود.این بازی دارای یک دیتا برای نصب بوده اما مراحل این بازی بر روی سرور اصلی بازی در شرکت سوپرسل ذخیره می شود(مانند اغلب بازی های انلاین).

مدتی است برخی از دوستان مشکلات ناشی از از دست رفتن اطلاعاتشان و برگشتن به مرحله ی ابتدایی این بازی گلایه داشته و ابراز نگرانی میکنند که دلیل آنهم می تواند این باشد که زحمت های این دوستان در طی چند ماه بازی کردن بر اثر یک اتفاق از بین رفته باشد.

ایمیل هایی دریافت شد و درخواست شد راهی برای بازگرداندن این مراحل پیدا کنیم و ما هم که برای علاقه مندان بیتنا احترام خاصی قائل هستیم با تحقیقاتی راهکارهایی را برای بازگرداندن این اطلاعات بدست آوردیم که تقدیم می نماییم:

 ابتدا باید عرض کنیم این مراحل طبق آموزش های خود سایت سوپرسل بوده و ما هم آنرا بصورت تصویری برای دوستان قرار داده ایم تا راحت تر به اکانت از دست رفته خودشان دست پیدا کنند.

راه اول: اولین را و ابتدایی ترین راه بازگرداندن اطلاعات بوسیله ی اکانت های گوگل و اپل می باشد که بسته به دستگاه شما یکی از دو راه زیر انتخاب می شود:

1- سیستم عامل اندروید: هنگامی که دستگاه شما اندرویدی باشد و شما دارای اکانت گوگل باشید و قبلا هم این اکانت در گوشی شما فعال بوده باشد می توانید به آسانی اکانت گوگل خود را در دستگاه اندرویدی ( بخش تنظیمات گوشی) فعال نموده و سپس وارد بازی شده و روی بخشی که در عکس مشخص شده است وارد تنظیمات بازی شده و طبق عکس دوم روی گزینه اتصال گوگل پلاس کلیک کنید تا به اکانت گوگل شما وصل شود. در این هنگام بازی یکبار بصورت خودکار ریستارت شده وهنگام بالا آمدن میبینید که مراحل از دست رفته شما برگشته است.

2- سیستم عامل IOS:اگر دستگاه شما ایفون یا ایپد است شما هم می توانید با اکانت اپل خود (Apple ID) بازی از دست رفته را برگردانید. با این روال که اگر اکانت خود را قبل از پاک شدن بازی روی دستگاه خود فعال کرده باشید حالا می توانید باز با فعال کردن این اکانت خود در تنظیمات اصلی دستگاه خود بازی را برگردانید.ابتدا اکانت خود را در دستگاه ثبت کنید و سپس وارد بازی شوید.صبر کنید بازی لود شود سپس روی قسمت تنظیمات درون بازی کلیک کرده(عکس اول) و مانند عکس دوم بر روی دکمه اتصال کلیک کنید تا بازی دوباره ریستارت شده و همه چیز مثل کلن اصلی شما شود.

راه دوم: اما دوستانی که یادشان رفته از اکانت های گوگل و اپل برای ذخیره اطلاعاتشان استفاده کنند می توانند از راه حلی که سایت سوپرسل برایشان تعریف کرده استفاده نمایند تا اکانت از دست رفته خود را بدست آورند.

برای این دسته از افراد که تفاوتی ندارد دستگاه آنها اندرویدی باشد یا ای او اس یک راه حل وجود دارد و آن این است که طبق روش تصویری زیر عمل کنند.

1- ابتدا وارد بازی شده و اجازه دهید بازی لود شود.در سمت راست وارد بخش تنظیمات بازی شوید.

 

2 - در پنجره باز شده بر روی دکمه Help and support کلیک نمایید

 

3 - بر روی دکمه Report an issue کلیک کنید تا بصورت کشویی باز شود

 

4 - حالا روی دکمه Lost village  کلیک نمایید

 

5 - در این هنگام پنجره این باز می شود که شما با استفاده از ایمیل یا جیمیل خود بتوانید نامه ی الکترونیکی بفرستید

6 - حالا نامه ای برای شما باز می شود که دارای دو بخش اصلی می باشد.بخش زرد رنگ که در تصویر هم معلوم است بسیار مهم بوده و شما نباید هیچ تغییری در آن ایجاد نمایید.این بخش اطلاعاتی از گوشی یا تبلت شما است که قرار است سوپرسل با آن شما را شناسایی نماید.اما بخش سبز رنگ جایی است که اتفاقا شما باید آنرا پر نمایید.دقت کنید که اطلاعات درست را در آن ثبت نمایید تا زودتر به نتیجه برسید.

اطلاعاتی که از شما خواسته می شود نام دهکده شما و مرحله ی ساختمان شما هنگامی که بازی می کردید واگر در کلنی عضو بودید نام آن کلن را ثبت نمایید.سعی کنید اطلاعات درستی را ثبت نمایید زیرا این موضوع برای برگرداندن اکانت شما مهم می باشد.

سپس نامه را ارسال نمایید و حالا منتظر جواب سوپرسل باشید. خبر بد این است که به دلیل تقاضای فراوان کاربران از سوپرسل ممکن از این جواب دو تا چهار هفته طول بکشد.اگر پس از این مدت خبری نشد مجددا نامه ای ارسال نمایید تا جواب مناسبی دریافت نمایید و دهکده شما به روزهای اوج بازگردد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط احسان در تاریخ 1395/05/13 و 11:07 دقیقه ارسال شده است

H

این نظر توسط reza در تاریخ 1395/05/03 و 13:03 دقیقه ارسال شده است

سلام من ب بازیم جیمیل داده بودم ولی الان هر کاری میکنم بازیم لود نمیشه راه دیگ ای هست برای بازگرداندنش

این نظر توسط naser در تاریخ 1394/03/31 و 17:28 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشید
من جیمیل بازیمو فراموش کردم گوشیمن فروختم ولی دست دوستمه هر وقت بخوام دسترسی دارم بهش.حالا میخوام بازیمو انتقال بدم به گوشی جدیدم. طبق راهنمایی شما عمل کردم این پیامو بهم دادن


thanks for contating us and playing clash of clans



with regards to your issue as per our records i can see that your  villageزلزله has been recently accessed.also i can see hatou  have connected your village to google+ account. in this case i suggest you to use the same game credentials to get back into you village.



if in case you are sgillnat ableto access to you village please tet me know



نمیتوتم از گزینه دیوایس هم استفاده کنم چون کلا دیسکانکت هستم به بازی
میشه راهنماییم کنید. ممنون میشم.
ایمیل کنید راهنماییتونو تو رو خدا لول101 هستم کمکم کنید بازیمو برگردونم

این نظر توسط میکائیل در تاریخ 1394/03/30 و 12:37 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشید
من اکانت خودمو توی گوشی بازی می کردم. دیروز گوشی از دستم افتاد و خراب شد و حالا کار نمی کنه.
من اکانتمو سیو کرده بودم ولی جیمیلم کاملا پاک شده و از شما التماس می کنم طریقه ی بازگرداندن اکانتمو بهم بگید.
تازه تون هالمو هفت کرده بودم )\': )\':
شکلک شکلک شکلک

این نظر توسط ابراهیم در تاریخ 1394/03/29 و 13:59 دقیقه ارسال شده است

سلام.من بازیم رو گوگل سیو بود.یک روز خواهرم بازی رو از گوشیم حذف کرد میشه بازی رو برگردونم لطفا جوابو ایمیل کنین

این نظر توسط MeYSam در تاریخ 1394/03/26 و 12:44 دقیقه ارسال شده است

09104818238 من اکانتم حذف شده بود برام برگردوند دمش گرم شمارشو نوشتم که هر مشکلی دارین حل میکنه لطفا پیام منو بزارید تا دوستان مشکلشون حل شه ممنون.

این نظر توسط امیر حسین کرمی در تاریخ 1394/03/26 و 12:16 دقیقه ارسال شده است

سلام میخواستم بپرسم اگه کلشم رو سیو کرده باشم اما جیمیلم رو پاک کرده باشم ولی دوباره توسط گوگل بازنشانی کردم نمیتونم اکانت رو برگردونم
؟
خواهش میکنم بهم جواب بدین اینم ایمیلم
ah.karamy@yahoo.com

این نظر توسط pooya در تاریخ 1394/03/25 و 15:31 دقیقه ارسال شده است

سلاممم من گوشیمو فلش کردم و همه ی اطلاعات گوشیم پرید و وسه اکانته کلشم جی میل هم داشتتم ولی الان ک میرم تو بازی میگه گوگل پلی رو اپدیت کن وقتی ک اپدیت کردم هر کاری کردم ب جیمیلی ک اکانتمو داشتم توش وصل نمیشه و گزینه sing in من discounecte میزنه و روش کانکت نیس .... رو اونم ک کلیک میکنم ی پیام میاد میگه تنظیمات گوگل پلی رووو تعمیررر کن ... بعد دوتا گزینه میاد میگه نصب یا لغووو ... ک وقتی میرم تو نصب گوگل پلی هیچی برا نصب نداره و میزنه این سرویس در کشور شما در دسترس نیس ... حالاا باید چیکار کنن ... من اکانتمو تو ایمیلم ذخیره کرده بودم ولی نمیتونم برش گردونم 😔 ممنون میشم راهنماییم کنید

این نظر توسط ali در تاریخ 1394/03/17 و 16:27 دقیقه ارسال شده است

سلام من رمز اکانتم رو عوض کردم و الان نمیتونم به کلشم برگردم لطفا راهنمایی کنید

این نظر توسط Moeid در تاریخ 1394/03/16 و 16:04 دقیقه ارسال شده است

سلام من اکانتم سینک بود و گوشیمو ریست کردم حالا که ایمیل رو میدم اکانتم نمیاد چی کار کنم؟
لطفا کمکم کنید.


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
این تارنما درباره بازی هیجان انگیز جنگ قبایل (کلش اف کلن) میباشد برای بالا بردن سطح معتادی شما به این بازی زیبا.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما کدام ساختمان دفاعی را بیشتر دوست دارید؟
    سایت در چه سطحی قرار دارد؟
    به کدام سرباز بیشتر علاقه دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 156
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 176
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 142
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 647
  • بازدید سال : 14,362
  • بازدید کلی : 409,074
  • آخرین نظرات
  • عطر و ادکلن های سین دخت - 1400/02/07
    بابت محتوای خوبتون ...
  • سینما در ماشین با ایرانتیک - 1399/03/13
    سینما در ...
  • احسان - 1395/05/13
    H
  • reza - 1395/05/03
    سلام من ب بازیم جیمیل ...
  • naser - 1394/03/31
    با سلام و خسته ...
  • میکائیل - 1394/03/30
    با سلام و خسته ...
  • ابراهیم - 1394/03/29
    سلام.من بازیم رو گوگل ...
  • MeYSam - 1394/03/26
    09104818238 من اکانتم حذف ...
  • امیر حسین کرمی - 1394/03/26
    سلام میخواستم بپرسم ...
  • pooya - 1394/03/25
    سلاممم من گوشیمو فلش ...